יום שני, 30 בספטמבר 2013

שוק מחסני הגינה


שוק מחסני הגינה בישראל
שוק מחסני הגינה הנקרא בשפה המקצועית שוקDIY  קיבל תנופה אדירה בשנים האחרונות. המחסנים אשר יובאו מארה"ב שלטו בתחום עד לכניסתה של כתר במגוון מחסנים צבעוניים ובמגוון גדלים. אך בכולם בלטה בעיית האיכות הירודה. תחת הכותרת מחסן יפה אך לא איכותי. אנשים הציבו מחסנים בחצרות בתיהם מבלי לבדוק את איכות המוצר אותו הם קנו. בין אם מחסן מפלסטיק ובין אם מחסן ממתכת. עם דלתות נגררות. או דלתות פרפר נפתחות. היופי שלט בכל מקום יחד עם צבעים עזים וחדשים. אך האיכות..האיכות הנדרשת למחסן שיעמוד בכל הקריטריונים..
וכאן נכנסה לתמונה חברת "אגוז – פתרונות אכסון חכמים בע"מ " אשר יצאה עם מחסן הגינה שמוביל גם ביופיו אך בעיקר באיכותו. בעוד שעובי החומר של המחסנים בשוק נע בין סנטימטר וחצי ומקסימום שניים. אגוז מייצרת את מחסניה בעובי של שישה סנטימטר. בצורת פנלים עם תעלות אויר. התעלות יוצרות מעבר אויר., כמו כן ניתן למלא את התעלות
הללו בחומרי בידוד כגון קלקר, פלציב,וצמר סלעים. הכל לפי בקשת ורצון הלקוח, ובהתאם לתקציבו. במחסני אגוז ניתן להרכיב חלונות ולהפוך את המחסן לחדרי עבודה, כמו כן ניתן להעביר בתעלות חיווט כבלי חשמל וליצור שקעים ותקעים,ולתת תחושת חדר עם תאורה. ניתן גם להרכיב חלון על דלת המחסן. אגוז משתמשת בחלונות האלומיניום של "קליל" . עוד מוצר כחול לבן איכותי.
מאחר והמחסן של אגוז בנוי מפנלים PVCהמיוצרים עם חומרים מעכבי בערה, וכן עם UVהעמיד בשמש הים תיכונית החמה, שומר המחסן על צבעו ואיכות החומר.
ניתן להוסיף פנלים בעומק המחסן ולמעשה להגיע לגדלים ככל שיד הדמיון הטובה רוצה ושואפת.
כיום משווקת אגוז מגוון מחסנים בגדלים שונים ועונה לכל מטרה או דרישה. אגוז מייצרת ומשווקת ביתני שמירה העומדים בתקני משרד החינוך, כמו כן מייצרת אגוז ומשווקת דירות מגורים איכותיות, המכילות חדר שינה, לובי כניסה, שירותים מקלחת ומטבחון במחיר שווה לכל כיס. דירה כזו מהווה פיתרון לזוגות צעירים, לצימרים בהרחבה,ולמעשה לכל דורש.
אגוז נמצאת כיום בתנופת התפתחות, והופכת להיות הגורם המוביל בתחום מחסנים, מבנים ובניה קלה וירוקה.
אגוז ממוקמת בחצר קיבוץ גזר – ליד רמלה. נשמח לראותכם בביקורכם אצלנו.
אגוז – המחסן הטוב במדינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה